Mint ahogyan minden webáruház, mi is használunk cookie-kat szolgáltatásaink biztosításához. Elfogadom
Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek
 

Vásárlás
Webáruházunkban lehetőség van regisztráció nélkül, és regisztrációval is vásárolni. Regisztrált vásárlóként azonban hamar törzsvásárlónk is lehet, ami már állandó kedvezményt biztosít későbbi vásárlásainál. Minden vásárlónk, aki regisztrál weboldalunkon, törzsvásárlónk lesz, amint sikeresen teljesített vásárlásai összértéke eléri a 30 ezer forintot. A törzsvásárlói státusz beállításáról e-mailben értesítést küldünk. A törzsvásárlói kedvezményt ezt követően további vásárlásaira érvényesítheti. Törzsvásárlóként - a fiókba történő belépést követően - minden termékünk mellett a már kedvezményes, 5%-kal csökkentett árakat láthatja majd. Külön törzsvásárlói kedvezmény az egyébként is akciós termékekre nem vonatkozik. Amennyiben regisztrált felhasználóként a 30 ezer forint feletti teljesített összvásárlást követő 1 hónapon belül nem kap értesítést törzsvásárlói státuszának aktiválásáról, kérjük, e-mailben jelezze felénk.

A termék kiválasztása
Vásárlóinknak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a kiválasztott terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a várható szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, mely utóbbit igény szerint módosíthat, javíthat is. A pontos szállítási költség a pénztár oldalon a szállítási mód kiválasztásakor válik véglegessé.  A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét, figyelembe véve az esetleges kedvezményeket is (egyes fizetési módokhoz kapcsolódó kedvezmény, vagy kupon beváltással szerzett kedvezmény). 

Kupon érvényesítése
Amennyiben Ön kedvezményre jogosító kuponkóddal rendelkezik, azt a kosár, vagy a pénztár oldalon kell érvényesítenie, hogy a kedvezmény a vásárlás összegéből jóváírásra kerülhessen. A kuponkódot a "Kupon beváltása" mezőbe kell beírni, majd a "beváltás" gombra kattintva érvényesíteni. Vásárlásonként egy kuponkód használható fel. Kupon beváltás során bármilyen felmerülő probléma esetén kérjük, írjon e-mailt részünkre, melyben adja meg leadott megrendelése számát is, hogy segíteni tudjunk.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután is lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül kíván vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a szükséges adatokat, nevet, telefonszámot, e-mail címet, valamint a számlázási és szállítási címet.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, webox csomagautomata, vagy házhoz szállítás futárszolgálattal), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés, illetve személyes átvételnél készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a vásárlási feltételek elfogadása után a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Kívánságlista használata
Kívánságlistára tehetjük azokat a termékeket, amelyek megtetszenek, hogy aztán kedvenceinket akár később is keresgélés nélkül megtaláljuk.
Innen egy mozdulattal a kosárba is helyezhetjük őket rendeléskor.

A kívánságlista tehát nem jelent foglalást, az oda behelyezett termékeket bárki időközben megvásárolhatja, így ezzel a módszerrel nem lehet kedvenceinket a többi vásárló elől elzárni.
Egy terméket többen is kívánságlistán tarthatnak egy időben, mely csak a megrendelés leadásával válik foglalttá, azaz mások számára már nem hozzáférhetővé. 

A kívánságlistát e-mailben akár meg is oszthatjuk egyedi üzenettel, így ajánlani is tudunk barátaink, rokonaink, ismerőseink számára a termékkínálatból, vagy elküldhetjük a listát szeretteinknek, hogy mit rendeljenek meg számunkra. :)

Árak
A webáruházban a termékek mellett található árak a rendelés időpontjában érvényes bruttó listaárak, melyeket a szolgáltató alanyi adómentessége révén 0% ÁFA terhel. A szállítási költséget azonban ezek az árak nem tartalmazzák. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban súlyos hiba vagy hiányosság fedezhető fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben a rendelés elküldését követően szeretne mégis módosítani valamit, kérjük ezt mielőbb jelezze felénk az ugyfelszolgalat @ kiara-webaruhaz.hu címen, vagy a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével. Ne feledje el a rendelés azonosítót is megadni üzenetében. A kért módosítással kapcsolatban a lehető legrövidebb időn belül e-mailben válaszolni fogunk, legkésőbb 24 órán belül visszajelzést küldünk.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, a feldolgozás során pedig az állapot változásokról, valamint a várható szállítási időpontról is. 

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van online bankkártyás fizetésre, banki átutalásra, utánvéttel történő fizetésre, illetve személyes átvétel esetén készpénzes fizetésre is.
Használt babaruhák vásárlása esetén - mivel azok egyedi darabok -, fizetési módot a rendelés leadását követően csak abban az esetben tud változtatni, ha e-mailben jelzi ezen szándékát felénk, mivel a már egyszer vásárlásra leadott, megrendelt egyedi termékek rendszer adminisztrátori beavatkozás nélkül nem lesznek újra elérhetők, azokat egy új virtuális kosárba másik fizetési mód választáskor csak akkor tudja behelyezni a rendszer, ha a már leadott, de módosítani kívánt kosár tartalmát felszabadítjuk. Ha tehát fizetési módot szeretne változtatni a már leadott rendeléshez, írjon nekünk, vagy telefonáljon, hogy segíthessünk.

Utánvétel kérés esetén a vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni. Így futárszolgálat esetén készpénzben a kiszállító futárnak, Foxpost csomagautomatából történő csomagfelvét esetén pedig utánvétes kártyás vásárlással a csomagautomatához kihelyezett ATM készülék segítségével. Az utánvét díja a szállítási költségen felül +390 Ft-ba kerül, melyet az utánvéttel leadott rendelés végösszege már tartalmaz.

Bankkártyás fizetési mód választásnál a rendelés leadásával egyidejűleg, azonnal kiegyenlíthető a vásárlás végösszege. Ebben az esetben a rendelés leadása után Ön automatikusan átkerül a Borgun fizetési felületére. A fizetés sikerességéről azonnali visszaigazolást kap e-mailben a vásárló és a webáruház is, így megrendelése feldolgozása azonnal megkezdődhet, a kiszállítás 1-2 munkanap alatt megtörténik.

Használható kártya típusok:

Banki átutalás fizetési mód választása esetén kérjük, hogy a megrendelés pontos végösszegét a megrendelés leadásától számított 48 órán belül webáruházunk számlaszámára átutalni szíveskedjenek. A megrendelt termékeket az összeg bankszámlára történő beérkezését követő első munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra, melyről e-mailben is értesítést küldünk. Személyes átvétel esetén, amennyiben előre utalás fizetési módot választ, a csomag a vételár bankszámlánkra történő beérkezését követő első munkanaptól vehető át telefonon történt előzetes egyeztetést követően. 

Szállítás

A küldemények kézbesítése, házhoz szállítása a GLS futárszolgálattal történik, de 50 ezer forintot meg nem haladó rendelések esetén lehetőség van FoxPost csomagautomatából is átvenni a csomagot. A kiszállítási idő "elérhető", vagy "raktáron" státuszú új és használt babaruhák, valamint egyéb kiegészítő babatermékek esetében: 2-3 munkanap, az előrendelésre feladott egyéb termékek esetében 5-10 munkanap. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségeken.

Szállítási módok: 
- futárszolgálat házhoz szállítással, 
csomagátvétel FoxPost csomagterminálból vagy 
- személyes átvételi lehetőség Dunakeszin, illetve Budapest  IV. vagy XIII. kerületében is lehetséges. Személyes átvétel kérése esetén legkésőbb a rendelés leadását követő első munkanapon felvesszük Önnel a kapcsolatot további egyeztetés céljából.

Szállítási díjak:

GLS futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén:
0 - 2.000 Ft vásárlási értékig: 1.290.- Ft
2.001 - 4.000 Ft
 vásárlási értékig: 1.090.- Ft
4.001 - 8.000 Ft
 vásárlási értékig: 890.- Ft
8.001 - 12.000 Ft vásárlási értékig: 690.- Ft
12.001 - 16.000 Ft vásárlási értékig: 490.- Ft
16.000 Ft feletti vásárlás esetén: ingyenes

Utánvétes fizetés díja: a szállítási költségen felül +390.- Ft.
 

FoxPost csomagautomatából történő csomagfelvétel esetén:
0 - 2.000 Ft vásárlási értékig: 790.- Ft
2.001 - 4.000 Ft
 vásárlási értékig: 690.- Ft
4.001 - 8.000 Ft vásárlási értékig: 590.- Ft
8.001 - 12.000 Ft vásárlási értékig: 490.- Ft
12.000 Ft feletti
 vásárlás esetén: ingyenes

Utánvétes fizetés díja: a szállítási költségen felül +390.- Ft.
Csomagautomatába, utánvétes fizetési móddal kért küldemények az automatánál bankkártyával fizethetők ki átvételkor, készpénzes fizetésre a termináloknál nincs lehetőség.


Banki átutalásnál a tranzakcióhoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: OTP Bank
Kedvezményezett neve: Gyurok Boglárka e.v.
Adószám: 66920359-1-33
Kedvezményezett számlaszáma: 11742104-20057190
A közlemény rovatba kérem, feltétlenül adja meg rendelésszámát.

A megrendelt termékeket az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után lehetőség szerint még aznap, de legkésőbb az azt követő első munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra, melyről e-mailben is értesítést küldünk.  
Személyes átvétel esetén, amennyiben előre utalás fizetési módot választ, a csomag a vételár bankszámlaszámunkra történő beérkezését követő első munkanaptól vehető át telefonon történt előzetes egyeztetést követően. 
Kérjük, hogy a megrendelés végösszegét a megrendelés leadásától számított 48 órán belül webáruházunk számlaszámára átutalni szíveskedjenek.

Kiszállítás jelenleg kizárólag belföldön elérhető.


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő a vásárlás összegét legkésőbb a termék(ek) sértetlen visszaérkezését követő harminc napon belül visszatéríti a megrendelő által megadott számlaszámra.  

Visszavásárlásra babaruhák esetében csak abban az esetben van lehetőség, amennyiben az áruházunk logójával ellátott címkét nem távolította el a termékről, mert enélkül nem tudjuk azt beazonosítani! Új babaruhák és kiegészítő babatermékek visszavásárlása csak az eredeti címkével együtt, bontatlan csomagolású termékek esetében lehetséges. Visszaküldési szándékát az átvételtől számított 14 napon belül, írásban kell áruházunk felé előre jelezni. Kérjük, a levélben adja meg a megrendelésszámot, és hogy mely termékeket szeretné visszaküldeni. Visszaigazoló e-mailünk után a jelzett terméke(ke)t két munkanapon belül ajánlott küldeményként érdemes postára adni, ill. webáruházunk részére visszaküldeni. Utánvéttel küldött csomagokat sajnos nem áll módunkban átvenni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a webáruház tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül saját hibáján kívül álló okból nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Leadott megrendelés módosítására csak írásos formában (e-mailben) kerülhet sor (ugyfelszolgalat @ kiara-webaruhaz.hu).
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig (függőben lévő, vagy feldolgozás alatt státuszú megrendeléseknél), illetve a kiszállítást megelőző állapotig (mivel kiszállítás alatt lévő csomag esetében a rendelés már a külső futárszolgálat kezelésébe kerül) megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. 
Az írásban időben le nem mondott, és így kiszállításra került, de át nem vett csomagok esetében a vásárlónak a szállítási költség fizetési kötelezettsége megmarad, aki ennek kiegyenlítéséig továbbiakban csak előre fizetéssel vásárolhat. 


 

Ma 2018. február 17.,
Donát napja van.

Holnap Bernadett napja lesz.

Vásárlói visszajelzések

2018.02.13.
"Nagyon szépen köszönöm a termékeket! Kifogástalan és jó minőség! Máskor is rendelni fogok és bátran ajánlom mindenkinek!" (Anett, Makó)

---------

2018.01.03.
"Nagyon elégedett vagyok a rendelt ruhákkal. Tiszta, szép, reális áron. Köszönöm! (Anita, Szelevény)

---------

2017.12.07.
"Nagyon szépen köszönöm! Minden ismerősömnek ajánlani fogom Önöket! Nagyon jó minőségűek a bodyk, szép állapotban vannak :)" (Zsuzsanna, Tatabánya)

---------

További visszajelzések...

Facebook
Kiemelt partnereink:

--------------------------------------